Երկբնակություն
Ա
- Ադվենտիստներ
- Աթեիզմ
- Ալլահ
- Ալտրուիզմ
- Աղանդ
- Աղոթք
- Ամալրիկյաններ
- Այաթ
- Այաթոլլա
- Անաբապտիստներ
- Անապատականներ
- Անգլիկան եկեղեցի
- Անթրոպոսոֆիա
- Անիմատիզմ
- Անիմիզմ
- Անտերտերականներ
- Աշխարհականացում
- Ապաշխարություն
- Առաքյալ
- Ասկետներ
- Աստված
- Աստվածաբանություն
- Աստվածաշունչ
- Ավագ սեղան
- Ավետարան
- Ավետարանական եկեղեցներ
- Ավտոկեֆալ
- Արգելված գրքերի ինդեքս
- Արիոսականություն
- Արմագեդոն
- Աքիլեսյան գարշապար
Բ
Դ
Ե
Է
Խ
Կ
- Կաաբա կամ Կաաբի տաճար
- Կաբալա
- Կաթոլիկություն
- Կաթողիկոս
- Կալվինականություն կամ բարենորոգչական եկեղեցի
- Կանոնականացում
- Կապուցիներ
- Կատեխեզիս
- Կարմա
- Կնգուղ
- Կնունք
- Կոնկլավ
- Կոնկորդատ
- Կոնֆիրմացիա
- Կոնֆուցիականություն
- Կոսմոգոնիա
- Կոստանդնուպոլսի հայ պատրիարքություն
- Կումրանյան ձեռագրեր
- Կուռք
- Կուսակրոնություն
- Կուրիա
- Կրիշնա գիտակցություն
- Կրոն
Հ
- Հաղորդություն (եվխարիստիա)
- Համայնք
- Համբարձում
- Հայ առաքելական եկեղեցի
- Հայ ավետարանական եկեղեցի
- Հայսմավուրք կամ Յայսմաւուրք
- Հայտնություն
- Հայրաբանություն
- Հաջ
- Հասիդիզմ
- Հավատաքննություն
- Հավատո հանգանակ
- Հավատք
- Հարություն
- Հեդոնիզմ
- Հեթանոսություն
- Հերետիկոսություն
- Հերձված
- Հին Կտակարան
- Հինդուիզմ
- Հիսունականություն կամ պենտեկոստալիզմ
- Հիսուս Քրիստոս
- Հիսուս Քրիստոսի Վերջին Օրերի Սրբերի եկեղեցի
- Հնադավաններ (հնածիսականներ)
- Հոգեգալուստ կամ պենտեկոստե (հիսնօրյակ)
- Հոգեհանգիստ
- Հոգևորականություն
- Հոգի
- Հուգենոտներ
- Հուդայականություն
- Հումանիզմ
Մ
- Մանիքեյություն
- Մանրանկարչություն
- Մասունք
- Մատերիալիզմ
- Մաքրակրոններ կամ պուրիտաններ
- Մեդրեսե
- Մեթոդիստական եկեղեցի
- Մեծի Տանն Կիլիկիո կաթողիկոսություն
- Մեղք
- Մեսիա
- Մետաֆիզիկա
- Մետրոպոլիտ կամ միտրոպոլիտ
- Մզկիթ
- Միաբանություն
- Միաբնակություն
- Միակամություն
- Միաստվածություն
- Միսիոներություն
- Միստիցիզմ
- Մխիթարյան միաբանություն
- Մկրտական եկեղեցի
- Մկրտություն
- Մյուռոն
- Մյուռոնօրհնեք
- Մոգություն
- Մոլլա
- Մոլոկաններ
- Մոնիզմ
- Մոնոթեզիմ
- Մովսիսականություն
- Մորմոններ
- Մուհամեդ
- Մուսուլման
- Մուֆտի
Պ
Ս
Տ
Երկբնակություն
Երկբնակություն (հուն.՝ duo – երկու, physis - բնություն) - տերմինը շրջանառության մեջ է դրվել 5-ր դարում Հռոմի պապ Լևոնի «Տոմարի» (հրամանագիր) արդյունքում, որը ամրագրվել է 451թ. հրավիրված Քաղկեդոնի ժողովով:
Երկբնակության կողմնակիցները ընդունում էին Քրիստոսի մեջ աստվածային ու մարդկային բնությունների առկայությունը, որոնք գործում էին առանձին-առանձին: Ի տարբերություն նրանց, միաբնակները կամ հակաքաղկեդոնակաները ընդունում էին Քրիստոսի մեջ մեկ՝ աստվածամարդկային բնություն: Հայ առաքելական եկեղեցին, ի թիվս այլ արևելյան ուղղափառ եկեղեցիների, մերժել է երկբնակության ուսմունքը և Քաղկեդոնից հետո չի մասնակցել որևէ տիեզերաժողովի: